Plata, livrare si retur

Plata

Plata produselor se poate face doar online, folosind cardul de credit sau debit în pagina securizata a procesatorului de plati sau prin transfer bancar, in baza facturii emise de catre Vanzator.

Plata prin transfer bancar se face folosind datele de cont inregistrate pe factura, precizand ca detaliu numarul și data facturii emise.

Platile cu carduri de credit/debit emise sub sigla Visa si MasterCard (Visa/Visa Electron si MasterCard/Maestro) se efectuează prin intermediul sistemului „3-D Secure” elaborat de organizațiile care asigură tranzactiilor on-line.

Nu se trimit produse cu plata ramburs!

Transport și livrare

Timpul de executie al unei comenzi este cuprins între 7 și 30 de zile lucratoare de la achitarea de către Client a produselor, prin intermediul plății online cu cardul sau a facturii prin transfer bancar.

Acest termen poate suferi modificari in functie de perioada si numarul comenzilor aflate in lucru la momentul plasarii unei comenzi de catre Client.


Vanzatorul isi asuma raspunderea de a livra orice comanda cu minim 3 zile inainte de data evenimentului sau de data limita stabilita de comun acord cu Clientul.


Bunurile se pot livra doar prin curier sau se pot ridica personal de la sediul atelierului, din str Petricani nr 3, sector 2, Bucuresti (Clientul având obligatia de a contacta telefonic Vânzătorul și de a stabili, de comun acord, data și ora ridicării bunurilor).

Costul integral de livrare este suportat de către Cumpărător.

Livrarea prin curier se face prin intermediul firmei contractate de Vanzator, în termen de 24-48 de ore de la expedierea comenzii.

In perioadele aglomerate din an cum ar fi Black Friday, Craciunul, luna Martie, etc termenul de livrare se poate prelungi independent de vointa Vanzatorului.


Vanzatorul nu este responsabil pentru intarzierea, pierderea, distrugerea, nelivrarea sau livrarea gresita a unui colet in cazul in care sunt generate de circumstante independente de vointa lui, dar nelimitandu-se la acestea:

  • Blocaje rutiere – caderi de copaci, stanci, coliziuni in lant, surpari de teren in apropierea soselei;
  • Caderi de poduri, astupari de tunele, deraierea trenurilor din apropierea soselei, blocaje naturale, greve neautorizare, revolte spontane, regionale, conditii meteorologice nefavorabile bunei desfasurări a itinerariului propus;
  • Cauze naturale: seisme, cataclisme, furtuni devastatoare, tornade, incendii naturale, inundatii etc;
  • Cauze umane: starea de razboi, starea de asediu, revolutii, revolte spontane etc;
  • Nerespectarea comenzilor de catre furnizori si terti;

Dupa expediere, Clientul va primi un e-mail/SMS de confirmare cu numarul de AWB al coletului. Din acel moment, Clientul este direct responsabil de urmarirea coletului in teritoriu, precum si de contactarea agentului resposabil cu livrarea in zona sa, in cazul in care doreste verificarea livrarii. De asemenea Clientul poate urmari statusul comenzii accesand site-ul livratorului si folosind nr de AWB.

Raspunderea pentru orice deteriorare cauzata produsului sau coletului trimis de catre Vanzator revine societatii de curierat sau transportatorului conform legislatiei în vigoare. Vanzatorul își asumă refacerea oricaror parti / inlocuirea produsului, daca Clientul face dovada culpei firmei de curierat si instiinteaza Vanzatorul în decurs de 24 de ore de la primirea coletului.

Toate taxele de transport prin curiererat, fie ca este vorba de costul de baza, kilometri suplimentari, livrare Sambata, taxe vamale etc. vor fi suportate de catre Client si achitate in momentul plasarii comenzii.

Livrarea se face pe tot teritoriul Romaniei, in aria de acoperire a Fan Courier sau Sameday curier.

Costul transportului este de 19 lei, iar pentru localitatile aflate in afara ariei de acoperire, livrarea se face prin Sameday curier si se percepe un cost aditional de 20 de lei.

Livrarea este GRATUITA pentru comenzi mai mari de 250 de lei (cu exceptia localitatilor aflate in afara ariei de acoperire a firmelor de curierat contractate. In acest caz se va percepe doar taxa de 20 de lei pentru kilometri suplimentari ).

anacazapada.ro isi rezerva dreptul de a modifica tarifele de livrare si/sau firma de curierat fara notificari prealabile.

Returnarea produselor

Conform legislației în vigoare – OUG 34/2014 revizuită – Ordonanța de Urgentă Guvernamentală privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, prevede două cazuri:


  • Produsul nu poate fi returnat Vanzatorului deoarece a fost personalizat conform cerintelor Cumparatorului (alegerea nuantei, personalizarea cu nume, alegerea unei teme etc.).
  • Produsul nu a fost personalizat – Cumparatorul are dreptul sa notifice Vanzatorul ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile de la primirea produsului.

Pentru orice retur Cumparatorul va notifica in scris Vanzatorul, prezentand motivele pentru care doreste sa facă returul. Orice produs returnat trebuie sa indeplineasca urmatoarele conditii:

  • Sa nu prezinte urme de uzura fizica sau deteriorare
  • Sa fie livrat in ambalajul/ambalajele originale
  • Sa fie livrat cu aceleasi masuri de protectie in care a fost trimis de catre Vanzator.

Transportul de retur este responsabilitatea Clientului. Rambursul contravalorii produselor (in afara de taxa de transport) se va face in cel mult 7 zile lucratoare in contul mentionat de client.